ضمانت اصالت کالا
 شرکت زمان روچرخ مفتخراست که اجناس با اصالت و با کیفیت گرید A و اصل برند مرداس و لائودیس را عرضه می نماید البته لازم به ذکر است که تمام محصولات شرکت زمان روچرخ دارای استاندارد CE اروپا می باشد.( محصولاتی که واجد دریافت علامت سی. ای می‌شوند، می‌بایست از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گیرند و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود.)
تضمین بهترین قیمت و بیشترین تنوع
از آنجایی که شرکت زمان روچرخ واردکننده اصلی محصولات می باشد، این اطمینان را به شما می دهد که مناسب ترین قیمت را از ما دریافت خواهید کرد و البته با توجه به تنوع بالای محصولات از جمله ماشین و موتور شارژی،اسکوتر و دوچرخه، همچنین این تضمین را به شما می دهیم که محصولات شرکت زمان روچرخ ایده آل برای تمام سنین و سلیقه ها می باشد.
قوانین ارسال خارج از تهران
عزیزان خارج از تهران با توجه به نحوه ارسال که توسط خود شما انتخاب می شود بعد از یک الی سه روز کاری محصول مورد نظر به دستشان میرسد و همچنین هزینه ارسال کالا به خارج از شهر تهران بستگی به آدرس تحویل گیرنده، وزن محصول و نوع سرویس حمل انتخابی دارد.
نحوه بازگشت کالا
الف) حتما قبل از ارسال قطعه، کالا ویا… هماهنگی های لازم با شرکت زمان روچرخ انجام پذیرد و بدون هماهنگی هیچ اقدامی جهت ارسال انجام نگیرد. در غیراین صورت شرکت زمان روچرخ از ارائه خدمات به شما معذور است.
ب) درصورت عودت کالا هزینه ارسال (بسته به دلایل عودت) برعهده شما و یا شرکت زمان روچرخ می باشد.
پ) در صورت بازگرداندن کالا تمامی وسایل همراه کالا نیز همراه آن باید بازگردانده شود در غیر این صورت شرکت زمان روچرخ نمی تواند خدماتی را به شما ارائه دهد.
خدمات پس از فروش و پشتیبانی
شرکت زمان روچرخ مادام العمر خدمات پس از فروش را برای شما عزیزان در نظر گرفته است که به شرح زیر می باشد.
الف) تامین حداکثری قطعات یدکی و تعمیرات تمامی محصولات.
ب) پاسخگویی کارشناسان فروش و فنی ما در خصوص سوالات متداول شما.
پ) پشتیبانی کارشناسان فنی در خصوص منتاژ و یا تعمیر محصولات از راه دور.
ت) ارسال تمامی قطعات یدکی به سراسر ایران با بهترین قیمت و کیفیت.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه های شرکت زمان روچرخ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده می باشد.